چگونه فتوشاپ را آنلاین یاد بگیریم؟

در حالی که در بحران COVID-19 در جای خود پناه می گیرید ، چرا مهارتی را که همیشه می خواستید به آن تسلط پیدا کنید یاد نمی گیرید؟

یکی از گزینه های سازنده ، راضی کننده و حتی قابل فروش مهارت در فتوشاپ است.

اگرچه درست است که به روزرسانی های اخیر نرم افزار برجسته ویرایش تصویر Adobe شامل بسیاری از آموزش ها و کمک ها است ، اما اینها همان هدایت فرآیند یادگیری در یک کلاس ساختاریافته نیستند.

ما برای شما سایت l24 را پیشنهاد میدهیم. یک سایت فوق العاده در زمینه آموزش آنلاین فتوشاپ که بهترین آموزش های فتوشاپ را میتوانید بصورت آنلاین یاد بگیرید.

فتوشاپ یکی از پیچیده ترین برنامه هایی است که امروزه معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد.

دستیابی به فتوشاپ به شما مهارت خاصی نمی آموزد: ویرایش عکس ، طراحی تصویر با لایه ها ، بهینه سازی تصاویر وب ، تصاویر سه بعدی ، تایپوگرافی و طراحی. در هر یک از این مناطق ، فتوشاپ مجموعه ای عمیق و غنی از ابزارها را ارائه می دهد که هر یک از آنها با گزینه ها و تنظیمات بیشتر قابل اصلاح است.

بیشتر دوره های آنلاین فتوشاپ بر ویرایش و طراحی تصویر متمرکز هستند و این مهارت های قابل فروش مربوط به برنامه هستند.

اما می توانید دوره هایی را برای برنامه های بسیار خاص مانند طراحی وب یا روتوش پرتره نیز پیدا کنید. حتی اگر کل دوره را نگذرانید ، اغلب می توانید به یک درس خاص در مورد روش فتوشاپ مراجعه کنید که ذهن شما را از بین می برد.

برخی از خدمات معروف آموزش آنلاین - به عنوان مثال خان آکادمی ، مسترکلاس و کورسرا - دوره های خاص فتوشاپ را ارائه نمی دهند ، اگرچه می توانید دوره های طراحی گرافیک و عکاسی عمومی تولید شده توسط دانشگاه های معتبر را پیدا کنید.

با این وجود ، گزینه های عالی برای مسواک زدن مهارت های فتوشاپ شما کم نیستند ، همانطور که از لیست زیر پیدا خواهید کرد.

ما سفارش خدمات را از کمترین توصیه کرده ایم ، اما همه آنها دارای مزایای واقعی برای ارائه نوع مناسب دانشجو هستند.

این شرکت بیشتر به توسعه دهندگان و جوامع فناوری اطلاعات خدمات ارائه می دهد ، اما آموزش های خوبی را نیز برای طراحان خلاق ارائه می دهد. به طور معمول ، یک دوره 10 روزه آزمایشی رایگان وجود دارد که حساب های شخصی پرداختی آن 29 دلار در هر ماه است ، اما در طول بحران COVID-19 ، این شرکت معاملات ویژه ای را ارائه می دهد.

این یک سایت بسیار جذاب طراحی شده است. Pluralsight سه مسیر در فتوشاپ و بیش از 200 کلاس مرتبط با فتوشاپ ارائه می دهد. مسیرها دستکاری عکس ، فتوشاپ برای متخصصان خلاق و هنر و تصویر دیجیتال است.

Paths به کلاسهای مبتدی ، متوسط ​​و پیشرفته تقسیم می شوند و شما می توانید برای ارزیابی سطح فعلی خود ، در یک آزمون ارزیابی زمان دار شرکت کنید.

(من متعجب شدم اما خوشحال شدم که دیدم در سطح Expert تست کردم.)

این به شما امکان می دهد در کلاسهایی شرکت کنید که بر روی شکافهای مهارتهای شما تمرکز دارند. مسیر هنر و تصویر دیجیتال شامل 29 ساعت آموزش فیلم است. کلاس های ویدئویی نمونه شامل فتوشاپ برای وب است که شامل فریم وایر و بهینه سازی تصویر و مدیریت رنگی فتوشاپ CC است که شامل تئوری رنگ ، پروفیل ها و ضد نرم بودن است.

رابط و مدرسان هر دو درجه یک هستند. می توانید از دروس قبلی و بعدی پشتیبان بگیرید یا به جلو بروید ، فیلم را در حالت تمام صفحه قرار دهید و در صفحه سمت راست که دروس کلاس را نیز نشان می دهد ، یادداشت برداری کنید. می توانید یک دوره را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید ، و فایلهای تمرینی برای بارگیری وجود دارد ، هرچند ای کاش پیوند مربوط به این موضوع برای دسترسی آسانتر در ستون های کناری درس ظاهر می شد.

اگر بیش از یک علاقه مند به دنبال مهارت های فتوشاپ هستید و واقعاً می خواهید از آنها به صورت حرفه ای استفاده کنید ، Pluralsight باید در بالای لیست گزینه های شما باشد.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: